Selasa, 3 Oktober 2023

 NUTRILITE DOUBLE X




Nutrilite DOUBLE X ialah satu-satunya makanan tambahan all-in-one yang mengandungi 12 vitamin, 9 mineral dan 17 pekatan tumbuhan yang kaya dengan fitonutrien*. DOUBLE X membantu mengoptimumkan kesihatan anda secara keseluruhan supaya anda boleh melakukan lebih banyak dalam sehari. Pada teras DOUBLE X, produk utama Nutrilite, mengekalkan kuasa fitonutrien tandatangan kami. Diekstrak daripada buah-buahan dan sayur-sayuran dari ladang kami sendiri, DOUBLE X bertindak untuk membuka kunci rizab semula jadi badan anda, sambil memberi anda perlindungan antioksidan yang meluas.


CIRI-CIRI NUTRILITE DOUBLE X MULTIVITAMIN/MULTIMINERAL/CONCENTRATE


Nutrilite DOUBLE X membekalkan 12 vitamin penting, 9 mineral dan 17 fitonutrien* daripada tumbuhan berbeza untuk nilai pemakanan yang optimum. Tanpa tambahan pewarna, perasa atau pengawet tiruan. Tablet yang mudah ditelan ini dimeteraikan dengan vakum dalam pembungkusannya untuk memastikan kualiti dan integriti produk serta kemudahan penggunaan.

Nutrilite DOUBLE X membekalkan 12 vitamin penting, 9 mineral dan 17 fitonutrien* daripada tumbuhan berbeza untuk nilai pemakanan yang optimum. Tanpa tambahan pewarna, perasa atau pengawet tiruan. Tablet yang mudah ditelan ini dimeteraikan dengan vakum dalam pembungkusannya untuk memastikan kualiti dan integriti produk serta kemudahan penggunaan.



KEBAIKAN NUTRILITE DOUBLE X MULTIVITAMIN/MULTININERAL/PEKAT


Nutrilite DOUBLE X mempunyai banyak manfaat seperti menyediakan jumlah vitamin, mineral dan fitonutrien yang berfaedah yang optimum untuk diet anda, memberikan anda tenaga supaya anda boleh melakukan lebih banyak dalam sehari. Nutrilite DOUBLE X juga membantu mencegah kerosakan selular, memastikan anda sihat supaya anda boleh mendapat lebih banyak manfaat daripada setiap peringkat kehidupan anda.




BAGAIMANA NAK GUNA:


Ambil DOUBLE X dua kali sehari. Ambil satu tablet multivitamin, satu tablet multimineral dan satu pekat dengan air setiap kali.

NASIHAT/LANGKAH BERJAGA-JAGA


  • Sesiapa yang mempunyai keadaan perubatan, atau kecenderungan kepada sistemik lupus erythematosus, harus berunding dengan doktor mereka sebelum digunakan. Mengandungi alfalfa (medico sativa).
  • Tidak disyorkan untuk kanak-kanak di bawah umur 12 tahun, vegetarian (mengandungi gelatin ikan), wanita hamil atau menyusu.
  • Produk hendaklah dijauhkan daripada capaian kanak-kanak.

PENYIMPANAN

Pek vakum DOUBLE X harus kekal tidak dibuka sehingga sedia untuk digunakan. Setelah dibuka, lipat dan tutup setiap paket selepas mengeluarkan tablet anda. Pek foil hendaklah disimpan di dalam dulang DOUBLE X, bertutup rapat untuk mengelakkan pendedahan kepada udara, cahaya dan kelembapan. Untuk disimpan di tempat yang sejuk dan kering, di bawah 30°C. Lindungi daripada cahaya dan kelembapan.

TARIKH PENGELUARAN/TAMAT TEMPOH

Tarikh luput dan kod kelompok dicetak pada pembungkusan produk.

KIRAAN BIJI

Multivitamin: 62 biji, Multimineral: 62 biji, Pekat: 62 biji. Bekalan 31 hari.

BAHAN-BAHAN:

Ramuan Tablet Multivitamin DOUBLE X: kalsium karbonat, campuran serbuk acerola, asid askorbik, kalsium pantotenat, niacinamide, asid d-alpha-tocopheryl succinate, pyridoxine hydrochloride, beta-carotene, riboflavin, thiamine mononitrate, asid folik, biotin, vitamin A asetat, vitamin B12, vitamin D3. Eksipien: Maltodekstrin, selulosa mikrokristalin, dikalsium fosfat, akasia, natrium karboksimetilselulosa, kanji jagung, sukrosa, silikon dioksida, magnesium stearat, hidroksipropil metilselulosa, gelatin (ikan), gliserin, lilin carnauba.

Ramuan Tablet Multimineral DOUBLE X: magnesium oksida, kalsium karbonat, yis molibdenum, zink oksida, kuprum glukonat, mangan sulfat, kromium klorida, kalium iodida, natrium selenit. Eksipien: Selulosa mikrokristalin, dehidrat bioflavonoid sitrus, pekat alfalfa, ekstrak oregano, dehidrat brokoli, maltodekstrin, natrium karboksimetilselulosa, silikon dioksida, magnesium stearat, akasia, hidroksipropil metilselulosa, gliserin, lilin carnauba.

DOUBLE X Concentrate Tablets ingredients: kale, rosemary extract, apple extract powder, asparagus, grape polyphenols, prune extract, wild blueberry, sage extract, cranberry juice, pomegranate extract, marigold extract concentrate, tomato extract. Excipients: Calcium carbonate, microcrystalline cellulose, magnesium oxide, acacia, sodium carboxymethylcellulose, silicon dioxide, maltodextrin, magnesium stearate, soy protein isolate, sodium alginate, hydroxypropyl methylcellulose, mixed tocopherols, sucrose, glycerine, sodium ascorbate, carnauba wax.

NOTA KESIHATAN:

Tiada pewarna, perasa atau pengawet tiruan ditambah.











Label: , , ,

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama